påsk.

Hemma. :)
Har inte bloggat typ nått alls här för i torsdags så åkte vi båten till Finland. :p Senare på kvällen så kommer det nån fyllogubbe o frågar om jag vill dansa :s jag gömde mig bakom mamma XD :D Efter det kommmer det en annan och frågar om jag kan ta kort på han ;S
Sen hände det typ inte så mycket..
I går så tävlade mina syrror också bla bla bla. Men jag orkade inte kolla på deras tävling så ja kollade istället på gymnastiken som var där brevid :D mycket roligare :)
Och igår så åkte vi kvällsbåten hem, och ni är vi hemma :p
Några bilder får ni se XD

:d
haha SNYGGINGEN :DMYSKO DANS ? 
VILLE VIKING
SMIIIILE :D
cupcakes.. xD
GOOOODIS :D

Nu orkar jag inte ladda upp fler 



HADE BRA !

Kommentarer
Postat av: Ruut

Vad snyggt hår Nathalie har! Hon liknar faktiskt lite prinsessan Madeleine. En secret dubbelgångare, hehe. Kramis! Du har btw jättefint blogg, raring

2012-04-08 @ 11:37:50
Postat av: Sandra Åhfelt - TÄÄÄVLINGAR !!

Dagens blogg tävling hos mig, missa inte den. Hade vart jätteskoj om du var med, så in och anmäl dig och gör mig LYCKLIG :D

http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-4.html#comment

2012-04-10 @ 19:38:21
URL: http://saandriiiee.blogg.se/
Postat av: Simona

hahah, jag hatar att äta kanel sådär, jag har gjort det 1 gång & höll på och dö... hahah ;D

kram, men tack för utmaningen!

2012-04-12 @ 07:53:06
URL: http://simonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0