fråge time :p

Namn: Veronica Salminen
Ålder: Fyller 15 i december :(

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina vänner :D <3
Vad gjorde du kl 08 imorse: Läste nog igenom lite läxor :I
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt på 811 (buss)
Det senaste någon sa till dig: Hejdå
Vad har du druckit för nått idag: Vatten, energi dricka, läsk. 
Vad var det senaste du åt: godis o chips
Vad var det senaste du köpte: Godis
Chips eller godis: GODIS!!
Vad är det för väder hos dig nu: mörkt o regnigt! >.<
Godaste glassmaken: choklad och vanilj

Tror du på spöken: Ja
Drömmer du mardrömmar: Händer D':

Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb men i skolan trivs jag väll ;D

Favoritklädsel: Tights och nått line/tröja. 
Vad ser du om du tittar till höger: ett fönster :)
Vad gör dig glad just nu: mitt godis + musik
Vad ska du göra härnäst: Käkar godis.
Höger eller vänsterhänt: högerhänt! 
Humör just nu: normalt 
Hur många kuddar sover du med: 2 st :p
Morgon eller nattmänniska: både och
Vad är viktigast för dig: Min familj, o vänner! :D
Är du kittlig: hahah JAAA! 
Snarkar du: vet inte XD
Stjärntecken: skytten 
Stökigt eller städat: ´städat hellst. fast mitt rum e tvärt om! xO 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0