hemma.

tjoBre! :) 

Imorse åkte ju jag in till sjukhuset och tog prover och läkarbesök + en vaccin spruta, så nu har jag as ont i min arm! :( Men därefter så åkte vi vidare till några affärer osv! Och så stannade vi på godislunden, och fick med mig lite GOTT! :D ♥ 
Därefter var jag så duktig och åkte till skolan dom 2 sista lektionerna! :) Men nu har jag kommit hem och hittat min riktiga plats! ;) hehe.
Känner inte mig frisk nu men heller inte sjuk så jag ska nog ta en kopp vanilj te, och sätta mig vid soffan och kolla på TV, DisneyChannel ! :D ♥
_____________________________________________________________________________________________
SÅ JÄVLA SÖT FANNY!!!! (tror att hon inte gillar ostbågar med chilismak, eller ? )  ♥
tror att fanny tycker det är starkt ?! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0