Lång inlägg..

TjooooooBRe ! :p
Bloggade aldrig igår för jag åkte till Östervåla typ när jag kom hem.. :d
Men iallafall den där dagen var ju tyyyp CP! haha :D Fast endå rättså rolig att umgås med sina vänner! 
TEATERN var Störd men allt annat var roligt.. När vi satt på bussen så kom det bara fler och fler personer som gick på och bussen var as full så man tyyp inte kom ut! <.< 
Så åkte det också en buss bakom oss, han busshaffören visa fuck you fingret till oss ?! HAH :) 
Så åt vi också på nån konstig krog! :d
DAGEN Var lyckad! :D :D :D 

_______________________________________________________________________________________________

Medans den dagen var lyckad så ska man inte prata om den här dagen. Vi var tillslut bara 5 i klassen resten var på teater och resten sjuka. Jag o min kompis var hellt låss och bara gick fram o tillbaka i korridorrerna :s Sen började vi må as illa! osv osv. 

_______________________________________________________________________________________________


HEJDÅ! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0